
Dienstenthuis zet volop in op een goede omkadering van haar medewerkers. Zo hebben wij een heel team om te begeleiden en te ondersteunen op én naast de werkvloer.
Werkbegeleiding
Jaimy, Veerle, Marleen en Kim staan onze thuishulpen met raad en daad bij op de werkvloer. Bij opmerkingen, problemen of vragen van de klant of van de thuishulp zelf, gaan zij mee ter plekke om de situatie te bekijken en een gepaste oplossing te vinden. Op deze manier werken wij aan en vlotte samenwerking en een grotere werktevredenheid bij klant én thuishulp. Ze zijn betrokken bij het sollicitatieproces en geven opleiding aan nieuwe collega’s, zo zijn ze, naast de consulenten, echte vertrouwenspersonen voor onze thuishulpen.


Jaimy Van den Bergh
werkbegeleidster


Veerle Van Horen
werkbegeleidster


Marleen Van Den Eede
werkbegeleidster


Kim Van Petegem
werkbegeleidster
Onthaal en logistiek
Zoubida heet je welkom bij Dienstenthuis en zorgt voor het goede beheer van ons uitgebreide fietsenpark, de voorraden arbeidskledij en de abonnementen voor het openbaar vervoer van onze medewerkers.


Zoubida Haouhaou
Administratief commercieel medewerker
Sociale Dienst
Dienstenthuis wil haar medewerkers niet enkel bijstaan op de werkvloer, maar ook naast de werkvloer. Onze medewerker sociale dienst, Marij, zorgt voor extra ondersteuning van onze thuishulpen. Zij staat iedereen bij met raad en daad bij privéproblemen, want die hebben ook vaak invloed op het werk. Dit kan gaan van kleine administratieve vragen (belastingaangifte, betwisting facturen,…) tot meer uitgebreide problemen (financiën, huisvesting, relatieproblemen,…). Marij volgt ook de thuishulpen op die langdurig ziek zijn zodat de band met het arbeidsmilieu behouden blijft. De medewerker sociale dienst heeft beroepsgeheim en werkt onafhankelijk: alle zaken worden door haar discreet behandeld.


Marij Uijt den Bogaard
medewerker sociale dienst
Financiële dienst
Sara volgt alle inkomende en uitgaande facturen en betalingen op, zorgt voor een goed verloop van de dienstenchequestromen, maakt wekelijks de planning van de werkbegeleiders op en biedt administratieve ondersteuning aan haar collega’s.


Sara Bernage
medewerker financiële dienst
Personeelsdienst
Wendy kent de arbeidswetgeving als geen ander en staat al haar collega’s bij met raad en daad op dit gebied. Zij zorgt voor een vlekkeloos verloop van de uitbetaling van de lonen en alle personeelsadministratie.
Sara neemt als project manager verschillende projecten op binnen Dienstenthuis om zowel HR als Marketing te ondersteunen.
Jurgen is verantwoordelijk voor het HR beleid met als doel dat elke medewerker goed en graag werkt bij Dienstenthuis.


Wendy Boeckx
medewerker personeelsdienst


Sara Van der Weken
project manager


Jurgen De Vos
HR verantwoordelijke
Preventiedienst
Peter en John vormen de preventiedienst van Dienstenthuis. Zij zorgen met het WOTCA-beleid (Watch Out & Take Care. Always.) voor een veilige en gezonde werkomgeving.


Peter Bijnens
medewerker preventiedienst


John Hermans
medewerker preventiedienst
Management
Het management onder aanvoering van Sophie zorgt voor een professionele uitbouw van ons bedrijf. Jurgen is verantwoordelijk voor het HR beleid met als doel dat elke medewerker goed en graag werkt bij Dienstenthuis.
Het management-team zorgt zo voor resultaten, visie en motivatie van hun teams.
Afgevaardigd bestuurder Koen en Algemeen directeur Sophie stippelen de weg uit die Dienstenthuis bewandelt. Zij zorgen ervoor dat de visie van mensgericht ondernemen en een persoonlijke aanpak steeds doorgetrokken wordt.


Sophie Burm
algemeen directeur


Jurgen De Vos
HR manager


Koen Umans
afgevaardigd bestuurder